مذاکرات آئودی با واردکنندگان برای ورود به ایران

به گزارش رویترز به نقل از سخنگوی آئودی گزارش داد نمایندگان این شرکت خودروسازی لوکس که یکی از برندهای متعلق به فولکس واگن است، در حال حاضر سرگرم مذاکره با واردکنندگان برای بررسی دورنمای فعالیت در ایران هستند. سخنگوی آئودی با اشاره به اینکه این شرکت پیش از این در ایران فعالیت نداشته است، اظهار …

به گزارش رویترز به نقل از سخنگوی آئودی گزارش داد نمایندگان این شرکت خودروسازی لوکس که یکی از برندهای متعلق به فولکس واگن است، در حال حاضر سرگرم مذاکره با واردکنندگان برای بررسی دورنمای فعالیت در ایران هستند.

سخنگوی آئودی با اشاره به اینکه این شرکت پیش از این در ایران فعالیت نداشته است، اظهار کرد: پتانسیل رو به رشدی برای خودروهای لوکس در بازار ایرانی وجود دارد.

دایملر که رقیب آلمانی آئودی است، روز دوشنبه اعلام کرد واحد کامیون سازی این شرکت با شرکتهای ایران خودرو دیزل و گروه ماموت تفاهم نامه امضا کرده است.

سخنگوی برند لوکس ب ام و هم اعلام کرده است ورود این شرکت به بازار ایران به تحولات سیاسی و اقتصادی آتی بستگی خواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، اتاقهای بازرگانی و صنعت آلمان (دی آی اچ کی) پیش بینی می‌کند با برداشته شدن تحریمهای بین المللی و گشایش بازار ایران، شرکتهای آلمانی می‌توانند کالاهایی به ارزش ۱۰ میلیارد یورو (۱۰.۹ میلیارد دلار) به ایران صادر کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا