دزدی‌های خواهران دوقلو پسرنما

بامداد روز یکشنبه ماموران هنگام گشتزنی در خیابان ۲۱۸ شرقی به سرنشینان یک خودروی پراید سفید رنگ که درحال سرقت لوازم از داخل خودرویی بودند، مشکوک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند. متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند اما با فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در همین …

بامداد روز یکشنبه ماموران هنگام گشتزنی در خیابان ۲۱۸ شرقی به سرنشینان یک خودروی پراید سفید رنگ که درحال سرقت لوازم از داخل خودرویی بودند، مشکوک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند.
متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند اما با فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در همین حین خودروی متهمان از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام که در نتیجه مشخص شد سارقان این خودرو را نیز مدتی پیش به سرقت برده‌اند.
این تعقیب و گریز ادامه داشت تا این‌که خودروی متهمان در محدوده میدان هروی منطقه پاسداران با شلیک چند تیر متوقف و هر سه سرنشین آن‌که ظاهرا سه پسر جوان بودند، بازداشت شدند.
در خلال تعقیب و گریز پلیسی یکی از متهمان به نام «ساناز» از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.  دو متهم دیگر به نام‌های «الناز» و «آرمان» نیز به همراه خودروی سرقتی به کلانتری انتقال یافتند.
در بازجویی از متهمان مشخص شد دو تن از آنان خواهر دوقلو هستند که با پوشیدن لباس‌های پسرانه با همدستی متهم سوم اقدام به سرقت می‌کنند.
از خودروی متهمان سه قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعداد زیادی اموال سرقتی که از خودروهای شهروندان به سرقت رفته بود، کشف شد؛ همچنین هر سه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند.  گفتنی است، متهمان پس از اعتراف به جرایم خود راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند و پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم این متهمان و همچنین استرداد اموال مسروقه به مالکانشان در جریان است.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا