مرکز روان‌درمانی امین‌آباد به یک بیمارستان مجهز تبدیل می‌شود

احمدعلی اکبری‌کامرانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که امین‌آباد درحال حاضر یک بیمارستان درجه یک محسوب می‌شود، افزود: امین‌آباد از بیش از یک‌صد هکتار زمین برخوردار است که با حفظ و تقویت این مجموعه درصدد احداث سایر بخش‌های تخصصی برای رفع نیاز بیماران و اهالی منطقه هستیم. او گفت: یکی از برنامه‌های …

احمدعلی اکبری‌کامرانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که امین‌آباد درحال حاضر یک بیمارستان درجه یک محسوب می‌شود، افزود: امین‌آباد از بیش از یک‌صد هکتار زمین برخوردار است که با حفظ و تقویت این مجموعه درصدد احداث سایر بخش‌های تخصصی برای رفع نیاز بیماران و اهالی منطقه هستیم. او گفت: یکی از برنامه‌های مورد نظر دانشگاه با کمک دولت و همچنین سرمایه خیرین، راه‌اندازی بخش‌هایی مانند داخلی، قلب، مغز و اعصاب و حتی جراحی در این بیمارستان است. کامرانی با تاکید بر این‌که بیمارستان روانپزشکی امین‌آباد باید به مجتمع درمانی و آموزشی تبدیل شود، گفت: درحال حاضر تنها یکی از قسمت‌های این بیمارستان بخش درمانی بیماران روانی است و باید بتوانیم باقی نیازمندی‌ها حوزه سلامت را نیز در این بیمارستان پوشش دهیم. او افزود: منطقه امین‌آباد و حومه آن از مناطق آسیب‌پذیر است و در این منطقه یک بیمارستان کامل برای رفع مشکلات شهروندان منطقه وجود ندارد و این از برنامه‌های ما است.
او با اشاره به قدمت یک‌صدساله بیمارستان امین‌آباد گفت: جا دارد که بسته ارتقای هتلینگ در طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان دیده شود چرا که در این‌جا زحمات بسیاری کشیده شده و این بسته برای ارتقای سایر بخش‌ها مورد نیاز است.
کامرانی یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بیمارستان امین‌آباد را گردشگری سلامت و توریسم‌درمانی عنوان کرد و گفت: این بیمارستان درجه یک است و به همین دلیل می‌تواند بحث توریسم‌درمانی در آن پیگیری شود و‌ درصدی از تخت‌های آن به بیماران برون‌مرزی که از کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان برای درمان به ایران می‌آیند، اختصاص داده شود.معاون درمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، هدف از پیاده‌سازی طرح توریسم‌درمانی در بیمارستان امین‌آباد را ایجاد درآمدهای ارزی و ارتقای اعتبار و جایگاه علمی بیمارستان و تبدیل شدن کشورمان به قطب علمی منطقه عنوان کرد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا