فیلم/ جلسه پارلمان بریتانیا درباره «ممنوعیت» ورود دونالد ترامپ

نمایندگان پارلمان بریتانیا روز دوشنبه این موضوع را در جلسه کمیته فراخوانها بررسی کردند. البته این جلسه با رای گیری همراه نخواهد بود. دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا و جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر، مخالف ممنوعیت ورود آقای ترامپ هستند. پل فلین، یکی از نمایندگان پارلمان بریتانیا می گوید: «هیچ دلیلی وجود ندارد که ما …

نمایندگان پارلمان بریتانیا روز دوشنبه این موضوع را در جلسه کمیته فراخوانها بررسی کردند. البته این جلسه با رای گیری همراه نخواهد بود.

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا و جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر، مخالف ممنوعیت ورود آقای ترامپ هستند.

پل فلین، یکی از نمایندگان پارلمان بریتانیا می گوید: «هیچ دلیلی وجود ندارد که ما از آمریکا به دلیل تاریخ و سهم مشارکتش در دموکراسی در طول قرنهای متمادی تمجید نکنیم. در عین حال ما می توانیم نسبت به افرادی از این کشور اعتراض داشته باشیم. من نمی خواهم تحت هیچ شرایطی به دونالد ترامپ کمک کنم. من فکر می کنم که این نظر تقریبا همه نمایندگان پارلمان است. ما ممکن است که با ممنوع کردن ورود دونالد ترامپ به بریتانیا، به طور ناخواسته باعث افزایش محبوبیت او شویم.»

موضوع ممنوع کردن ورود دونالد ترامپ به بریتانیا پس از آن مطرح شد، که او در پی تیراندازیهای مرگبار در ایالت کالیفرنیا، خواهان ممنوع شدن ورود مسلمانان به آمریکا شد.

بر اساس بسیاری از نظر سنجیها دونالد ترامپ پیشتاز رقابت درون حزبی جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری آمریکا است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا