انعقاد قراردادهای خودرویی با شرکت های خارجی مشروط شد

به گزارش موبنا، محمدرضا نعمت زاده دوشنبه شب در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصولی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای قرارداد با شرکت های خارجی مورد تاکید قرار گرفته است، تاکید کرد: باید مشارکت سرمایه گذاری مستقیم، حداقل ۵۰ – ۵۰ و …

به گزارش موبنا، محمدرضا نعمت زاده دوشنبه شب در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصولی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای قرارداد با شرکت های خارجی مورد تاکید قرار گرفته است، تاکید کرد: باید مشارکت سرمایه گذاری مستقیم، حداقل ۵۰ – ۵۰ و در برخی موارد بیش از ۵۰ درصد توسط طرف خارجی صورت گیرد.
وی یادآور شد : تعهد صادرات حداقل یک سوم تولیدات از دیگر شروط مطرح شده در مذاکرات است که به دنبال آن، افزایش کیفیت محصولات نیز محقق می شود.
وزیر صنعت ،معدن و تجارت ، انطباق محصولات با مباحث مربوط استانداردهای زیست محیطی و همچنین همکاری برای طراحی خودروهای جدید از دیگر اصولی است که در همکاری با شرکت های خارجی در حوزه خودرو مورد تاکید است .
وزیر صنعت، معدن و تجارت به توافق با یک شرکت بزرگ آلمانی در زمینه خودرو اشاره کرد و گفت: پس از دیدار با مدیران یک شرکت آلمانی برای سه مشارکت جدید توافق شد که تا دو ماه آینده به مرحله امضای قرارداد خواهد رسید .
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا