عکس سلفی از پیاده‌روی در ایستگاه بین‌المللی فضایی

به گزارش موبنا، او روز گذشته از ایستگاه بین‌المللی خارج شد تا به همراه «تیم کوپرا» از فضانوردان سازمان ناسا یک پیاده‌روی فضایی داشته باشد و در عملیاتی ویژه، منبع نیرو که در بدنه خارجی ایستگاه فضایی قرار گرفته است را تعمیر کند. پیک پس از آنکه ماموریت خود را با موفقیت انجام داد و …

به گزارش موبنا، او روز گذشته از ایستگاه بین‌المللی خارج شد تا به همراه «تیم کوپرا» از فضانوردان سازمان ناسا یک پیاده‌روی فضایی داشته باشد و در عملیاتی ویژه، منبع نیرو که در بدنه خارجی ایستگاه فضایی قرار گرفته است را تعمیر کند.

پیک پس از آنکه ماموریت خود را با موفقیت انجام داد و توانست این منبع نیرو را تعمیر کند، یک عکس سلفی گرفت تا خاطره این اتفاق را برای همیشه نگه دارد.

پیک نخستین فضانورد بریتانیایی از آژانس ESA در ایستگاه بین‌المللی فضایی محسوب می‌شود که پیاده‌روی فضایی کرده و موفق شده است این عکس سلفی را بگیرد.

او پس از ماجراجویی فضایی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «پیاده‌روی فضایی امروز که بسیار هیجان‌انگیز بود برای همیشه در خاطره‌ها می‌ماند. این یک احساس فوق العاده است. من توانستم در این پیاده‌روی فضایی عکس سلفی بگیرم».

به هر حال، پیک و کوپرا با موفقیت توانستند مشکل پیش آمده در ایستگاه بین‌المللی فضایی را برطرف کنند و یکی از ماندگارترین عکس‌های تاریخ را بگیرند. پیش از این در سال ۲۰۱۵ میلادی یک فضانورد دیگر به نام «باری باچ» در جریان پیاده‌روی فضایی خود نخستین عکس سلفی فضایی را گرفت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا