چگونه باتری گوشی خود را در کمتر از یک دقیقه شارژ کنیم؟

به گزارش موبنا، کارشناسان می‌گویند که می‌توان این کار را انجام داد. ولی برای آن باید از یک باتری ویژه در گوشی خود استفاده کنید که به صورت مستقیم از طریق سوراخ‌هایی باتری به بدنه گوشی متصل شود. در دو سر این سوراخ‌ها سیم‌های مسی متصل می‌شوند تا ارتباط را برقرار کنند و سرانجام از …

به گزارش موبنا، کارشناسان می‌گویند که می‌توان این کار را انجام داد. ولی برای آن باید از یک باتری ویژه در گوشی خود استفاده کنید که به صورت مستقیم از طریق سوراخ‌هایی باتری به بدنه گوشی متصل شود. در دو سر این سوراخ‌ها سیم‌های مسی متصل می‌شوند تا ارتباط را برقرار کنند و سرانجام از یک شارژر با توان ۲۰۰ وات استفاده می‌شود.

برای آسان‌تر شدن این کار شرکت StoreDot هم فناوری جدیدی ارایه کرده است. این شرکت یک سیستم شارژ مخصوص دارد که باعث می‌شود باتری گوشی هوشمند شما ۲۰۰ برابر سریع‌تر شارژ شود.

این شرکت در حالت آزمایشگاهی نشان ملکول‌های جدیدی را ارایه کرده است که می‌توانند یک نوع ویژه از باتری‌های لیتیوم-یونی را با سرعت بسیار بالا شارژ کنند. با این فرآیند حتی می‌توان باتری گوشی که کاملا خالی شده است را در ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ کرد که البته این اتفاق بسته به نوع شارژی که استفاده می‌کنید تغییر می‌کند.

شرکت StoreDot برای انجام این کار از شارژر ۵۰ آمپری استفاده می‌کند که این شارژر به طور معمول می‌تواند همه باتری‌ها را در کمتر از ۶ دقیقه شارژ کند. سرعت این شارژر نسبت به مدل‌های کنونی ۲۰ برابر بیشتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا