مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ سیم کارت اختصاصی عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، خبرگزاری The Verge روی فروشگاه اینترنتی Windows Store یک اپلیکیشن جدید با نام Cellular Data شناسایی کرده است که با نام Microsoft SIM Card هم شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد بدون هرگونه قرارداد مخابراتی بتوانند داده‌ها و خدمات موبایلی را در اختیار بگیرند. یکی از کارشناسان خبرگزاری مذکور در این …

به گزارش موبنا، خبرگزاری The Verge روی فروشگاه اینترنتی Windows Store یک اپلیکیشن جدید با نام Cellular Data شناسایی کرده است که با نام Microsoft SIM Card هم شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد بدون هرگونه قرارداد مخابراتی بتوانند داده‌ها و خدمات موبایلی را در اختیار بگیرند.

یکی از کارشناسان خبرگزاری مذکور در این خصوص توضیح داد: «کاربران در انواع مختلف دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ می‌توانند از طرح‌ها و خدمات مختلف موبایلی استفاده کنند و به صورت مستقیم هزینه‌های آن را بپردازند. این اتفاق از طریق حساب کاربری مایکروسافت صورت می‌گیرد. بر این اساس کاربران نیاز ندارند یک قرارداد مخابراتی ثابت در اختیار داشته باشند و به اجبار از خدمات یک اپراتور موبایلی استفاده کنند».

در ادامه این توضیحات آمده است: «این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که فقط با دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ فعالیت می‌کند و نیازمند استفاده از سیم کارت مایکروسافت است».

سرویس جدید برای کاربران خانگی عرضه می‌شود و قرار است مایکروسافت آن را به صورت جهانی عرضه کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا