فعلا از دومین ساعت مچی اپل خبری نیست

به گزارش موبنا، با این وجود مرکز خبری TechCrunch امروز به نقل از یک منبع آگاه خبر مذکور را تکذیب کرد و توضیح داد هیچ نشانه‌ای مبنی بر تولید فناوری پوشیدنی جدید اپل وجود ندارد و احتمال اینکه محصول یاد شده در آینده نزدیک معرفی شود بسیار کم است. «بِن باجارین» از تحلیلگران مرکز Creative …

به گزارش موبنا، با این وجود مرکز خبری TechCrunch امروز به نقل از یک منبع آگاه خبر مذکور را تکذیب کرد و توضیح داد هیچ نشانه‌ای مبنی بر تولید فناوری پوشیدنی جدید اپل وجود ندارد و احتمال اینکه محصول یاد شده در آینده نزدیک معرفی شود بسیار کم است.

«بِن باجارین» از تحلیلگران مرکز Creative Strategies اظهار داشت منابع تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل اعلام کرده‌اند همکاری‌های آنها به شرکت اپل به قدری نبوده است که در ماه مارس مدل جدید ساعت مچی هوشمند این شرکت معرفی شود.

او گفت: «با کاهش عرضه قطعات مورد نیاز از سوی شرکای اپل، به نظر می‌رسد مارس ۲۰۱۶ زمان مناسبی برای رونمایی از مدل جدید ساعت هوشمند این شرکت نباشد. اگر قرار باشد این محصول در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ عرضه شود، مستلزم این است که اپل از سال ۲۰۱۵ تولید قطعات مورد نیاز خود را افزایش داده باشد».

شرکت‌های چینی و تایوانی که برخی قطعات مورد نیاز اپل را تامین می‌کنند در شرایط کنونی هیچ درخواستی مبنی بر افزایش تولید محصولات خود را دریافت نکرده‌اند و به همین خاطر نمی‌توان برای آینده نزدیک منتظر دومین مدل از ساعت هوشمند اپل بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا