فناوری پوشیدنی جدید سامسونگ برای تحلیل خواب و میزان مصرف آب

به گزارش موبنا، منابع آگاه امروز تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سامسونگ در حال ساخت محصول دیگری برای تشخیص سیستم تناسب اندام است. این دستگاه در سیستم داخلی سامسونگ با کد SM-R150 شناخته می‌شود و شکل ظاهری آن شبیه مدل Sport ساعت هوشمند Gear S2 مبتنی بر سیستم عامل Tizen است و البته این …

به گزارش موبنا، منابع آگاه امروز تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سامسونگ در حال ساخت محصول دیگری برای تشخیص سیستم تناسب اندام است.

این دستگاه در سیستم داخلی سامسونگ با کد SM-R150 شناخته می‌شود و شکل ظاهری آن شبیه مدل Sport ساعت هوشمند Gear S2 مبتنی بر سیستم عامل Tizen است و البته این فناوری پوشیدنی جدید هم با سیستم عامل Tizen به دست کاربران می‌رسد.

فناوری پوشیدنی SM-R150 سامسونگ در خانواده محصولات ارزان‌قیمت وارد بازار می‌شود که البته هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است. قرار است این محصول قابلیت‌های متفاوتی در زمینه تناسب اندام داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به سیستم مانیتورینگ ضربان قلب، تحلیل وضعیت خواب، مشخص کردن اهداف برای تمرین‌های ورزشی، میزان مصرف کالری، مشخص کردن نبض و … اشاره کرد.

این فناوری پوشیدنی همچنین می‌تواند میزان مصرف آب در طول روز را هم محاسبه کند و سطح مایعات بدن را به صورت مرتب اندازه‌گیری کند. پیش‌بینی شده است سامسونگ به زودی این محصول را معرفی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا