ساخت مدال‌های المپیک ریو و توکیو از مواد بازیافتی

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از Inside the games، نوزده عضو کمیته‌ برگزاری المپیک ۲۰۲۰ که قوانین برگزاری این مسابقات را تعیین می‌کنند، پیشنهاد دادند مدال‌های بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از بازیافت فلزات تهیه شوند. گفته شده در بازی‌های المپیک ریو نیز مدال‌های از بازیافت فلزات تهیه می‌شوند. مدال‌های طلا، نقره و برنز در هر …

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از Inside the games، نوزده عضو کمیته‌ برگزاری المپیک ۲۰۲۰ که قوانین برگزاری این مسابقات را تعیین می‌کنند، پیشنهاد دادند مدال‌های بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از بازیافت فلزات تهیه شوند. گفته شده در بازی‌های المپیک ریو نیز مدال‌های از بازیافت فلزات تهیه می‌شوند.

مدال‌های طلا، نقره و برنز در هر سری از بازی‌های المپیک از نظر سایز، وزن و طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. مدال‌های بازی‌های ریو در ضرابخانه دولتی برزیل (Casadamoed a doBrasil) ساخته می‌شوند. این مدال‌ها از بازیافت وسایل الکترونیکی از جمله یخچال، مایکروفر، کامپیوتر و موبایل تولید می‌شوند.

مسئولان برگزاری توکیو ۲۰۲۰ همچنین در جلسه خود بررسی کردند که آیا می‌توانند ازمواد بازیافتی در ساخت استادیوم المپیک ۲۰۲۰ نیز استفاده کنند یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا