رونی رکوردشکنی کرد +عکس

تک گلی که وین رونی، در پیروزی یک بر صفر امشب (یکشنبه) منچستریونایتد در خانه لیورپول به ثمر رساند، نه تنها سه امتیاز ارزشمند را به کارنامه این فصل شیاطین سرخ در لیگ برتر اضافه کرد، بلکه رکورد تیری آنری را شکست. رونی با این گل بالاتر از مهاجم فرانسوی پیشین آرسنال و در صدر …

تک گلی که وین رونی، در پیروزی یک بر صفر امشب (یکشنبه) منچستریونایتد در خانه لیورپول به ثمر رساند، نه تنها سه امتیاز ارزشمند را به کارنامه این فصل شیاطین سرخ در لیگ برتر اضافه کرد، بلکه رکورد تیری آنری را شکست.

رونی با این گل بالاتر از مهاجم فرانسوی پیشین آرسنال و در صدر جدول بازیکنانی قرار گرفت که در یک تیم بیشترین تعداد گل را در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌اند. گلی که او به قرمزپوشان مرسی‌ساید زد، یکصدوهفتادوششمین گل او با پیراهن منچستریونایتد در لیگ برتر بود. رونی ۳۰ ساله ۱۷۶ گل لیگ برتری خود را در ۳۵۸ بازی‌اش در منچستریونایتد به ثمر رساند در حالی که آنری ۱۷۵ گلش را در ۱۰۰ بازی کمتر نسبت به کاپیتان شیاطین سرخ به ثبت رسانده بود.

رونی رکوردشکنی کرد +عکس

رونی با گلی که در آنفیلد زد مجموع کل گل‌هایش برای منچستریونایتد در تمامی رقابت‌ها را به ۲۴۲ رساند و در جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه من‌یونایتد، تنها سربابی چارلتون ۲۴۹ گله را بالاتر از خود می‌بیند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا