واکنش جالب یک نماینده زن به ادعای وزیر خارجه بحرین + عکس

یک نماینده پارلمان عراق در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه بحرین علیه نیروهای داوطلب مردمی در عراق، توصیف جالبی به کار برد و تاکید کرد: اگر نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) نبودند، داعش اکنون در خانه‌های شما بود. سایت «مراة البحرین» نوشت: خانم حنان فتلاوی نماینده پارلمان و رئیس جنبش اراده عراق، به اظهارات …

یک نماینده پارلمان عراق در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه بحرین علیه نیروهای داوطلب مردمی در عراق، توصیف جالبی به کار برد و تاکید کرد: اگر نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) نبودند، داعش اکنون در خانه‌های شما بود.

سایت «مراة البحرین» نوشت: خانم حنان فتلاوی نماینده پارلمان و رئیس جنبش اراده عراق، به اظهارات خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین، واکنش نشان داد. وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی گستاخانه نیروهای داوطلب مردمی عراق را که با گروه تروریستی داعش در این کشور می‌جنگند، تروریست خوانده بود.

وزیر خارجه بحرین همچنین از آیت‌الله سیستانی خواسته بود که برای انحلال نیروهای داوطلب مردمی عراق فتوا دهد.

فتلاوی این اظهارات وزیر خارجه بحرین را دخالت در امور داخلی عراق توصیف و تاکید کرد: اگر الحشد الشعبی نبودند، چیزی به اسم عراق باقی نمی‌ماند. اگر الحشد الشعبی نبودند، داعش وارد خانه‌های شما می‌شد. این مسئله شما را ناراحت کرده است چون شما آرزو می‌کردید که عراق بدست داعش بیفتند.

واکنش جالب یک نماینده زن به ادعای وزیر خارجه بحرین + عکس

نماینده عراقی خطاب به وزیر خارجه بحرین: توپ گوشتی! اگر نیروهای مردمی نبودند، داعش در خانه‌ شما بود

وی خطاب به وزیر خارجه بحرین گفت: تو چه کسی هستی که بخواهی به آیه الله سیستانی توصیه کنی؟

فتلاوی برای توصیف جثه بسیار بزرگ وزیر امور خارجه بحرین، از عبارت «توپ گوشت» استفاده کرد و گفت: به جای توصیه به مراجع بزرگوار ما، به امور کشورت بپرداز.

فتلاوی افزود: من به این… نصیحت می‌کنم که به جای دخالت در امور داخلی عراق، به امور کشورش بپردازد که حقوق بشر در آن نقض می‌شود و آزادی‌ها آشکارا سرکوب می‌شود.

وی خطاب به وزیر امور خارجه بحرین خاطرنشان کرد: به نوع غذای مملو از چربی خودت بپرداز که باعث شده تا مثل (…) شوی و تحرک و درک و فهمت کند شود. تو درجایی نیستی که خواسته باشی به آیت الله سیستانی توصیه کنی. این درایت آیت‌الله سیستانی است که عراق را متحد نگه داشت و خاکش را حفظ کرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا