سپهر حیدری و همسرش در اسپانیا + عکس

سپهر حیدری در صفحه اجتماعی خود با انتشار تصویری از خود در کنار همسرش و همچنین بلیت دیدار بارسلونا(Barcelona) و اتلتیک بیلبائو(Athletic Bilbao) نوشت: جای همه پرسپولیسی ها خالی، امشب شهر بارسلون روبروی فروشگاه اصلی بارسلونا. عکس سپهر حیدری و همسرش در اسپانیا جای همه خالی اینم بلیت بازی بارسلونا-اتلتیك بیلبائو امشب ساعت ٢٣ به …

سپهر حیدری در صفحه اجتماعی خود با انتشار تصویری از خود در کنار همسرش و همچنین بلیت دیدار بارسلونا(Barcelona) و اتلتیک بیلبائو(Athletic Bilbao) نوشت: جای همه پرسپولیسی ها خالی، امشب شهر بارسلون روبروی فروشگاه اصلی بارسلونا.

عکس سپهر حیدری و همسرش در اسپانیاعکس سپهر حیدری و همسرش در اسپانیا

جای همه خالی اینم بلیت بازی بارسلونا-اتلتیك بیلبائو امشب ساعت ٢٣ به وقت ایران كه نكته جالب اینكه با تیم اتلتیك بیلبائو تو یك هتل هستیم.

عکس بلیت بازی بارسلونا-اتلتیك بیلبائو

عکس بلیت بازی بارسلونا-اتلتیك بیلبائو

سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان است. وی سابقه بازی در تیم های فوتبال ذوب‌آهن، پرسپولیس تهران و مس کرمان را دارد. او در سال ۱۳۹۴ بازنشستگی خود را به عنوان بازیکن از فوتبال اعلام کرد.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا