باتری عینک هوشمند مایکروسافت تا ۵.۵ ساعت انرژی را در خود نگه می‌دارد

به گزارش موبنا، یک تصویر ویدیویی که مایکروسافت روی سایت اینترنتی یوتیوب منتشر کرده است نشان می‌دهد عینک واقعیت مجازی HoloLens چندان پرقدرت نیست و نمی‌تواند برای مدت طولانی انرژی را در خود نگه دارد. مدیران مایکروسافت پیش از این اعلام کردند HoloLens یک محصول مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ است و خدمات خود …

به گزارش موبنا، یک تصویر ویدیویی که مایکروسافت روی سایت اینترنتی یوتیوب منتشر کرده است نشان می‌دهد عینک واقعیت مجازی HoloLens چندان پرقدرت نیست و نمی‌تواند برای مدت طولانی انرژی را در خود نگه دارد.

مدیران مایکروسافت پیش از این اعلام کردند HoloLens یک محصول مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ است و خدمات خود را مبتنی بر این پلتفرم ارایه می‌دهد. هم‌اکنون در تصویر ویدیویی جدید گفته شده است هر دستگاهی که از فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی کند، می‌تواند به HoloLens مایکروسافت متصل شود.

در شرایط عادی باتری عینک واقعیت مجازی HoloLens می‌تواند تا ۵.۵ ساعت انرژی را در خود نگه دارد. ولی اگر کاربر بخواهد به صورت سنگین از این عینک هوشمند استفاده کند، انرژی ذخیره شده در باتری آن در کمتر از ۲.۵ ساعت به پایان می‌رسد.

مایکروسافت همچنین توضیح داد زمانی که کاربران HoloLens را به چشمان خود می‌زنند، می‌توانند تصویر را به اندازه نمایشگر ۱۵ اینچی از فاصله دو فوتی ببینند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا