CES 2016، بزرگترین نمایشگاه عرضه محصولات ناامن

به گزارش موبنا، در این نمایشگاه ازآخرین فناوری‌ها و دستاوردهای روز جهان رونمایی شد و کاربران با آخرین نوآوری‌ها در زمینه‌های مختلف تکنولوژی آشنا شدند. از نسل جدید نمایشگرهای خمیده گرفته تا خودروهای بدون سرنشین، بازی‌های ویدیویی، سیستم‌های واقعیت مجازی، و لوازم خانگی هوشمند در این نمایشگاه عرضه شدند. ولی هم اکنون که این نمایشگاه …

به گزارش موبنا، در این نمایشگاه ازآخرین فناوری‌ها و دستاوردهای روز جهان رونمایی شد و کاربران با آخرین نوآوری‌ها در زمینه‌های مختلف تکنولوژی آشنا شدند. از نسل جدید نمایشگرهای خمیده گرفته تا خودروهای بدون سرنشین، بازی‌های ویدیویی، سیستم‌های واقعیت مجازی، و لوازم خانگی هوشمند در این نمایشگاه عرضه شدند.

ولی هم اکنون که این نمایشگاه به پایان رسیده است مراکز خبری اعلام کردند CES 2016 بزرگترین مجموعه جهانی از محصولات ناامن بود که هر کدام از آنها می‌توانستند کاربران را با مشکلات جدی مواجه کنند.

در این نمایشگاه برخی شرکت‌ها سعی کردند محصول جدید خود را به سیستم‌های امنیت سایبری هم مجهز کنند. ولی کارشناسان بر این باورند که سیستم‌های مذکور توان مقابله با حملات سایبری را ندارند و بسیار ضعیف هستند.

از هم‌اکنون کمتر از ۱۲ ماه زمان باقی مانده است تا خودروهای بدون سرنشین وارد خیابان‌های عمومی شوند. ولی کارشناسان می‌گویند که همین خودروها یکی از ناامن‌ترین فناوری‌های جدید هستند.

به هر حال، با بررسی انواع مختلف فناوری‌های عرضه شده کارشناسان اعلام کردند CES 2016 بزرگترین نمایشگاه جهان برای عرضه محصولات فناورانه ناامن بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا