لامپ هوشمند سونی با همه حسگرهای مورد نیاز شما

به گزارش موبنا، این دستگاه که هدف اصلی آن روشنایی است، یک لامپ هوشمند با ظاهری شبیه بشقاب محسوب می‌شود که البته به جای هاب خانگی هم می‌توان از آن استفاده کرد. شرکت سونی این محصول را Multifunctional Light نامگذاری کرده است و تمام امکاناتی که پیش‌بینی می‌کنید در آن وجود دارد. نور این لامپ …

به گزارش موبنا، این دستگاه که هدف اصلی آن روشنایی است، یک لامپ هوشمند با ظاهری شبیه بشقاب محسوب می‌شود که البته به جای هاب خانگی هم می‌توان از آن استفاده کرد.

شرکت سونی این محصول را Multifunctional Light نامگذاری کرده است و تمام امکاناتی که پیش‌بینی می‌کنید در آن وجود دارد. نور این لامپ هوشمند را می‌توان به کمک دستگاه کنترل از راه دور تنظیم کرد، حسگرهای آن برای تشخیص نور محیطی را به کار گرفت، و اپلیکیشن ویژه آن را روی گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار داد. البته قابلیت‌های این لازم به اینجا ختم نمی‌شود.

لامپ هوشمند سونی حسگرهای هوشمند برای تشخیص دما و رطوبت محیط را هم در خود جا داده است که از آن برای گرم کردن یا خنک کردن محیط استفاده می‌کند. این محصول همچنین از حسگرهای هوشمند استفاده می‌کند تا دیگر دستگاه‌ها از جمله گیرنده تلویزیونی در خانه را کنترل کند.

در سیستم داخلی این لامپ یک میکروفون و چندین اسپیکر کار گذاشته شده است که به شما امکان می‌دهد سیستم مخابره داخلی ساختمان را از این طریق در اختیار بگیرید و به کمک آن دیگر ابزارهای هوشمند خانگی را هم کنترل کنید. این لامپ هوشمند همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD را هم دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا