Lumia 850 مایکروسافت ماه آینده عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این طور که آخرین خبرهای موثق نشان می‌دهد مایکروسافت در نظر دارد در تاریخ اول فوریه ۲۰۱۶ یعنی حدود دو هفته دیگر این گوشی هوشمند را به صورت رسمی معرفی کند. البته این گوشی هوشمند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند نمی‌گذارد. چون مایکروسافت آن را در خانواده گوشی‌های میان‌رده …

به گزارش موبنا، این طور که آخرین خبرهای موثق نشان می‌دهد مایکروسافت در نظر دارد در تاریخ اول فوریه ۲۰۱۶ یعنی حدود دو هفته دیگر این گوشی هوشمند را به صورت رسمی معرفی کند.

البته این گوشی هوشمند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند نمی‌گذارد. چون مایکروسافت آن را در خانواده گوشی‌های میان‌رده تولید کرده است. هنوز خبری در مورد قیمت دقیق و مشخصات نهایی گوشی منتشر نشده است ولی کاربران به زودی می‌توانند در جریان آن قرار بگیرند.

در این گزارش گفته شده است که مایکروسافت به صورت همزمان فرآیند تکمیل دو گوشی هوشمند Lumia 750 و Lumia 850 را پیش می‌برد که البته پیش‌بینی می‌شود این محصولات پیش از برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه MWC 2016 معرفی شوند.

همچنین برخی منابع آگاه اعلام کردند Lumia 650 آخرین گوشی هوشمندی است که مایکروسافت در این سری از محصولات خود در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌کند و پس از آن قصد دارد سری گوشی‌های Surface Phone را به بازار معرفی کند.

در آخرین خبرها گفته شده است که Lumia 650 مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ با قیمت ۲۲۲ دلار وارد بازار جهانی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا