رادیو اپل پولی شد

به گزارش موبنا، این سرویس نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی همزمان با سیستم عامل iOS 7 عرضه شد و ابتدا فقط ساکنان کشورهای آمریکا و استرالیا به آن دسترسی داشتند. ولی به هر حال در تمام این سال‌ها سرویس مذکور به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اپل در آخرین بیانیه رسمی خود …

به گزارش موبنا، این سرویس نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی همزمان با سیستم عامل iOS 7 عرضه شد و ابتدا فقط ساکنان کشورهای آمریکا و استرالیا به آن دسترسی داشتند. ولی به هر حال در تمام این سال‌ها سرویس مذکور به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اپل در آخرین بیانیه رسمی خود اعلام کرد از تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۶ این سرویس را پولی می‌کند و کاربران به صورت رایگان به محتوای آن دسترسی نخواهند داشت.

همچنین اگر کاربران با پرداخت هزینه عضو سرویس Apple Music باشند نیز می‌توانند به محتویات رادیوی اپل به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند. برای آن دسته از کاربرانی که آگاهی ندارند باید گفت هزینه استفاده از سرویس Apple Music ماهانه ۹.۹۹ دلار است.

در بیانیه شرکت اپل گفته شد: «ما سرویس Beats 1 را به عنوان نخستین خدمات صوتی رایگان خود در اختیار کاربران می‌گذاریم. ولی اپل قصد دارد از پایان ژانویه خدمات رادیو خود را پولی کند».

این طور که گفته شده است از این پس دو سرویس Apple Music و iTunes Radio با یکدیگر ادغام شده‌اند و کاربران برای هر یک از این دو سرویس هزینه پرداخت کنند، می‌توانند به محتوای سرویس دیگر دسترسی داشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا