گریمی که روحانی را متعجب کرد + عکس

عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت: نه این آقا جناب حسن روحانی رئیس جمهور محترم است، نه اون آقا برایان کرانستون بازیگر سریالِ  بریکینگ‌بد. آن یکی مسعود پاکدل عکاس خوش ذوق و برادر چهره‌های هنرمند حسین و مهدی پاکدل است و عکس دیگر صادق هاتفی کارگردان وبازیگر …

عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت:

نه این آقا جناب حسن روحانی رئیس جمهور محترم است، نه اون آقا برایان کرانستون بازیگر سریالِ  بریکینگ‌بد. آن یکی مسعود پاکدل عکاس خوش ذوق و برادر چهره‌های هنرمند حسین و مهدی پاکدل است و عکس دیگر صادق هاتفی کارگردان وبازیگر سینما و تئاتر. واقعیت این است که وقتی پشت هر فیلم یا نمایش موفق یک کارگردان خوب هست، پشت هر چهرهٔ سینمایی درخشان هم یک گریمور توانا هست که با دست‌های جادویی‌اش نقش آفرینی کرده.

عکس: گریمی که روحانی را متعجب کرد

یادتان هست چه‌شکلی محمود بصیری در فیلم دستفروش تبدیل شد به یک پیرزن از کار افتاده و ناتوان؟ گریم زن پوشِ اکبر عبدی در آدم‌برفی و یا بچگی او در دزد عروسک‌ها و هزاران شکل و شمایل دیگر این بازیگر را به‌خاطر دارید؟ محسن تنابنده را چطور؟ چه‌کسی باور می‌کرد این شمایلی که با قیافهٔ اِبی در شاهگوش می‌بیند، تنابنده است!؟

می‌گویند آقای روحانی بعد از دیدنِ  همین عکس با تعجب پرسیده: ”من این عکس را کجا گرفته‌ام!؟” و وقتی گفته‌اند این یک چهرهٔ گریم شده‌ است، با اشتیاق گفته من باید این گریمور با ذوق را ملاقات کنم. حالا شما می‌توانید در شمارهٔ (۵۰۲) مجله فیلم، که ویژهٔ چهره‌های ماندگار سینمای ایران است، با استاد عبداله اسکندری، این چهرهٔ درخشان و این شخصیت نازنین دیدار داشته باشید.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا