شجاعت استفاده از بازیکنان جوان در ملوان را دارم

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی با این تیم انجام دادیم. حریف ما قهرمان نیم فصل بود. بیشتر دقایق بازی بر حریف مسلط بودیم و بازی تدارکاتی خوبی بود.از تمام بازیکنانم در این مسابقه استفاده کردم از بازیکن ۱۶ ساله تا سایر بازیکنان، …

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی با این تیم انجام دادیم. حریف ما قهرمان نیم فصل بود. بیشتر دقایق بازی بر حریف مسلط بودیم و بازی تدارکاتی خوبی بود.از تمام بازیکنانم در این مسابقه استفاده کردم از بازیکن ۱۶ ساله تا سایر بازیکنان، فقط مازیار زارع به دلیل اینکه تازه از مصدومیت رها شده بازی نکرد و پژمان نوری هم روز گذشته دچار مصدومیت شده وسایر بازیکنان ملوان همگی بازی کردند.

وی افزود: امیدوارم همین روند خوب در اردوی کیش را بتوانیم در نیم فصل دوم ادامه بدهیم و اگر بتوانیم یکی دو بازیکن دیگر به تیم تا دو سه روز دیگر به تیم اضافه کنیم شرایط مان خیلی بهتر می شود.

استیلی با اشاره به حمایت مسئولان باشگاه گفت: باید از مسئولان تشکر کنم که از نظر روحی وروانی بازیکنان را حمایت کردند. آقای دنیا مالی تا آخر فصل به ملوان کمک کند تا ما شرایط خوبی داشته باشیم. وقتی بازیکنان جوان برای ملوان بازی می کنند این نفرات آینده و پشتوانه ملوان هستند ما مقابل قهرمان نیم فصل با یک تیم جوان بازی کردیم و من این شجاعت را دارم که از بازیکنان جوان استفاده کنم بازیکنانی که آینده تیم ملوان هستند.

سرمربی ملوان در مورد استفاده از بازیکنان جدید تیم گفت: نورمحمدی بازیکن فوق العاده خوبی است و دو بازیکن جدید دیگر هم مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کردند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا