ممنوعیت تصویر رئیس فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، پس از اتفاقات روز چهارشنبه مجمع فدراسیون فوتبال، صدا و سیما پخش هرگونه تصویر از رئیس فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرد. چهارشنبه هفته گذشته و در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعضای مجمع پس از بحث و بررسی درباره طلب ۲۲.۵ میلیاردی فوتبال از صدا و سیما بابت حق پخش …

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، پس از اتفاقات روز چهارشنبه مجمع فدراسیون فوتبال، صدا و سیما پخش هرگونه تصویر از رئیس فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرد.

چهارشنبه هفته گذشته و در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعضای مجمع پس از بحث و بررسی درباره طلب ۲۲.۵ میلیاردی فوتبال از صدا و سیما بابت حق پخش تلویزیونی، علی کفاشیان به پیشنهاد اعضا طرح شکایت از صدا و سیما را بابت این طلب به رای گذاشت. با تصویب اعضای مجمع این موضوع تصویب شد و کفاشیان اعلام کرد فدراسیون فوتبال از صدا و سیما شکایت خواهد کرد و وی این موضوع در مصاحبه‌اش در پایان مجمع نیز اعلام کرد.

پس از این اتفاقات و نقل قول منتشر شده از سوی کفاشیان، صدا و سیما تا اطلاع ثانوی انجام مصاحبه و پخش هرگونه گزارش از رئیس فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرده است. بر همین اساس امروز (شنبه) و در مراسم تقدیر از داوران برتر، گزارشگران صداوسیما از مصاحبه با کفاشیان امتناع کردند.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا