زنگ مشارکت در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از هزار ماسوله، زنگ مشارکت همزمان با مدارس سراسر کشور درم دارس شهرستان پاوه بصورت نمادین در دبیرستان شهدای هشتم آبان به صدا در آمد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این مراسم با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، تشکیل نشست های شورای آموزش و …

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از هزار ماسوله، زنگ مشارکت همزمان با مدارس سراسر کشور درم دارس شهرستان پاوه بصورت نمادین در دبیرستان شهدای هشتم آبان به صدا در آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این مراسم با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، تشکیل نشست های شورای آموزش و پرورش را مهم عنوان كرد و گفت: وظیفه شورا رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش با توجه به وظایف و اختیارتی که برایش تعین شده است مي باشد.

در ادامه هوشیار عبدالله زاده نیز شورا را نمادی برای همکاری جمعی دانست و گفت: هر گاه از خرد جمعی و تفکر و اندیشه بهره بگیریم در آن تصمیم موفق خواهیم بود و با کمک شورا و مشارکت اولیاء و همکاری سایر ادارات با آموزش وپرورش این مشارکت نمود پیدا خواهد کرد

بخشدار مرکزی شهرستان پاوه گفت: مشارکت وهمدلی احاد جامعه باید نهادینه شود و دبیران، آن رابه دانش آموزان آموزش دهند چرا که مشارکت اولیاء باعث رشد وشکوفایی آموزش وپرورش خواهد شد .

عبدالله زاده زنگ مشارکت را زنگ با همدلی و باهم فکر کردن و زنگ مشارکت عمومی دانست و گفت: اگر در مدارس مشارکت به نحو مطلوب صورت نگیرد ادراه کردن مدارس با مشکل روبرو خواهند شد.

در پایان زنگ مشارکت و همدلی توسط بخشدار مرکزی در دبیرستان شهدای هشتم آبان پاوه به صدا در آمد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا