خاکسپاری پنهانی برای دستگیری یک سارق قاتل

چندی پیش مسئولان بیمارستان  امام خمینی (ره)، ماموران پلیس را در جریان  مرگ مشکوک مرد سالمندی در بیمارستان قرار دادند. با اعلام این خبر قاضی حسین‌پور، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی به همراه تیمی از ماموران پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شد.  بررسی‌ها  نشان داد اين مرد چند روز قبل در خانه‌اش از سوي …

چندی پیش مسئولان بیمارستان  امام خمینی (ره)، ماموران پلیس را در جریان  مرگ مشکوک مرد سالمندی در بیمارستان قرار دادند. با اعلام این خبر قاضی حسین‌پور، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی به همراه تیمی از ماموران پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شد.  بررسی‌ها  نشان داد اين مرد چند روز قبل در خانه‌اش از سوي یک  سارق زخمی شده است. او در بیمارستانی در شهریار بستری شده بود اما به دلیل شدت جراحت، به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شده بود.
با مرگ این مرد، پسر وی مورد بازجویی قرار گرفت. این مرد به بازپرس گفت: پدرم در آپارتماني در شهرک شهید عباسپور شهریار زندگی می‌کرد. من گاهی به پدرم سر می‌زدم. شماره‌ام را همسایه‌های پدرم داشتند که اگر اتفاقی افتاد با من تماس بگیرند.  ٢٦ آذرماه یکی از همسایه‌های پدرم با من تماس گرفت و گفت که او در بیمارستان امام سجاد شهریار بستری است. وقتی موضوع را  از طریق همسایه‌اش پیگیری کردم، متوجه شدم یک سارق وارد خانه پدرم شده و پس از سرقت  او را با چاقو زخمی کرده است. همسايه‌ها هم سارق  را هنگام خارج شدن از خانه با چاقوي خون‌آلود ديده بودند. به همین دلیل من به اداره پليس رفتم و از آن مرد به اتهام قتل عمد پدرم و سرقت از خانه‌اش شکايت کردم. درحالی‌که ماموران پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری متهم فراری آغاز کرده بودند، پزشک معالج پدرم با من تماس گرفت و خواست تا پدرم را به دلیل کمبود امکانات بیمارستان امام سجاد شهریار به بیمارستانی در تهران منتقل کنیم.  پدرم را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردم. او چند روزی در بیمارستان بستری بود، اما سرانجام به دلیل شدت جراحات فوت کرد.  وی گفت: من سارق را می‌شناختم. او نمی‌دانست که پدرم فوت کرده است و خیال می‌کرد فقط زخمی شده است. به همین دلیل جسد پدرم را به صوت مخفیانه دفن کردیم تا سارق متوجه حادثه نشود و ماموران پلیس به‌راحتی وی را دستگیر کنند. پرونده به دستور قاضی حسین‌پور برای رسیدگی و دستگیری قاتل فراری در اختیار ماموران پلیس شهرستان شهریار قرار گرفت.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا