دولت پول‌ها را با مدرسه سازی هدر می دهد

مهرشاد‌مرتضوي: کارشناسان ما بدون نیاز به محاسبه متوجه شدند که آمار آقای میرکاظمی بسیار دقیق و احمدی نژادگونه بوده و به همین خاطر، به دنبال علت این ولخرجی‌های دولت موسوم به تدبیر و امید گشتند و به احتمالات زیر رسیدند: ۱- دولت آقای احمدی‌نژاد هر چه نفت ۱۵۰ دلاری و ۲۰۰ دلاری فروخت، پولش را …

مهرشاد‌مرتضوي: کارشناسان ما بدون نیاز به محاسبه متوجه شدند که آمار آقای میرکاظمی بسیار دقیق و احمدی نژادگونه بوده و به همین خاطر، به دنبال علت این ولخرجی‌های دولت موسوم به تدبیر و امید گشتند و به احتمالات زیر رسیدند:
۱- دولت آقای احمدی‌نژاد هر چه نفت ۱۵۰ دلاری و ۲۰۰ دلاری فروخت، پولش را زد به بدنه اقتصاد و مقدار زیادی را هم وارد صندوق ذخیره ارزی کرد. طوری که در سال آخر دولت، درِ صندوق ذخیره ارزی بسته نمی‌شد و دولت را مجبور کرد کمی از آن را خالی کرده و وسط مزرعه‌ای در کشور گامبیا چال کند. در عوض، دولت جدید از لحظه روی کار آمدنش پول‌های صندوق ذخیره ارزی را در هوا پرت می‌کند و خنده شیطانی (مدل برونکا) تحویل می‌دهد.
۲- یکی از ویژگی‌های دولت یازدهم، تخریب هنرهای تجسمی و صنایع دستی دولت قبل است. آن‌ها با صرف هزینه هنگفتی، دشت‌های وسیع گل و گیاهی که دولت قبل کاشته بود را از بین می‌برند و به‌جایش راه و مدرسه و از این لوس‌بازی‌ها می‌سازند.
۳- به گواه صدها سند غیرقابل‌انکار، دولت به‌ظاهر تدبیر و مدعی امید عده زیادی را برای تحصیل در رشته‌هایی مانند ادبیات فارسی! به خارج از کشور اعزام کرده. این کار دولت کاملا برنامه‌ریزی‌شده بوده و از سال ۸۷ آغازشده. اینکه چطور توانسته‌اند سال‌ها قبل از تشکیل دولت‌شان به چنین کاری دست بزنند هنوز بر ما پوشیده است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا