مرگ دلخراش ۵ سرنشین پراید زیر تریلی+ عکس

تصادف دلخراش پراید با تریلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قزوین اعلام کرد: صبح امروز(شنبه۲۶دی) آزادراه کرج قزوین مقابل آبیک شاهد صحنه دلخراش مرگ ۵ سرنشین جوان سواری پراید زیر بار تریلی واژگون شده بود. این حادثه۷:۵۵ به مرکز پیام فوریتهای پزشکی آبیک اعلام شد و با سرعت پایگاه جاده ای آبیک فراخوانی …

تصادف دلخراش پراید با تریلی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قزوین اعلام کرد: صبح امروز(شنبه۲۶دی) آزادراه کرج قزوین مقابل آبیک شاهد صحنه دلخراش مرگ ۵ سرنشین جوان سواری پراید زیر بار تریلی واژگون شده بود. این حادثه۷:۵۵ به مرکز پیام فوریتهای پزشکی آبیک اعلام شد و با سرعت پایگاه جاده ای آبیک فراخوانی و در کمتر از ۲ دقیقه به صحنه حادثه رسید .

دکتر پیمان نامدار در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اینترنتی ایران حادثه ادامه داد: در این حادثه دلخراش که در لاین شمالی آزادراه تران قزوین روبروی دانشگاه غیاث الدین آبیک حادث شد، دلخراش تریلی بنز به دنبال عدم توانایی راننده در کنترل خودرو منحرف و سواری پراید را با خود از جاده خارج کرده و در کنار آزادراه روی آن واژگون شده است. در این صحنه راننده غیر ایرانی دچار صدمات جزئی شده بود که توسط تکنیسینهای اورزانس به صورت سرپایی درمان شده و از انتقال به بیمارستان سر باز زد.۵ سرنشین سواری پراید شامل یک خانم و ۴ آقای بین ۲۵تا۳۰ ساله به طرز دلخراشی در این سانحه جان باختند.

peraid.jpg

این تریلی حامل بار نخ ریسندگی به مقصد اتحادیه اروپایی بوده است.

نامدار در ادامه افزود: در این حادثه عوامل هلال احمر و آتش نشانی و راهداری آبیک و شرکت جرثقیل با هماهنگی خاص و با بیشترین سرعت اقدام به رهاسازی خودروی مچاله شده و خارج کردن سرنشینان نمودند اما شدت صدمات به حدی بود که امیدی به نجات هیچ کدام از ۵ سرنشین خودروی پراید نبود و مرگ آنها با حضور تکنیسین اورزانس تأیید و اجساد تحویل عوامل انتظامی شد.

علت حادثه توسط پلیس راهور استان در دست بررسی است.

peraid1.jpg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا