پیاده سازی مقدمات فنی اجرای خدمات دولت الکترونیکی

به گزارش خبرنگار موبنا، مهندس نصراله جهانگرد در مراسم معارفه معاونان “توسعه مدیریت و امور پشتیبانی” و “برنامه ریزی و توسعه اقتصادی فاوا” سازمان متبوعش، اظهار داشت: در حال حاضر سه معاون فنی توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و دولت الکترونیکی در سازمان فعال هستند و اهداف مورد …

به گزارش خبرنگار موبنا، مهندس نصراله جهانگرد در مراسم معارفه معاونان “توسعه مدیریت و امور پشتیبانی” و “برنامه ریزی و توسعه اقتصادی فاوا” سازمان متبوعش، اظهار داشت: در حال حاضر سه معاون فنی توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و دولت الکترونیکی در سازمان فعال هستند و اهداف مورد نظر را پیگیری و اجرایی می کنند.
وی افزود: بر اساس برنامه ششم، چند هدف عمده در سازمان تعریف شده که پیاده سازی حاکمیت دولت در حوزه خدمات الکترونیکی و توسعه صنعت و خدمات ICT در کل بخش های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی کشور از جمله آن ها محسوب می شود.
وی ادامه داد: بر همین اساس، فرآیند آماده سازی بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و رویه های مورد نیاز در جهت توسعه خدمات الکترونیکی در حال پیگیری است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به برنامه های سازمان به عنوان یک سازمان توسعه ای، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا از هر طریق ممکن خطوط مختلف توسعه فناوری اطلاعات را پیگیری و اجرایی کنیم.
وی تاکید کرد: مشارکت با بخش غیر دولتی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور از جمله برنامه های پیش بینی شده است که امیدواریم هر چه زودتر چارچوب، ضوابط و روش کار معین شود.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و در جهت تحقق اهداف، ماموریت ها و چشم انداز پیش بینی شده در برنامه، در صورت نیاز ساختار داخلی سازمان نیز اصلاح خواهد شد.
وی در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش های رضا بهادری فرد ابراز امیدواری کرد ایشان بتوانند در مسوولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه اقتصادی فاوا در سازمان نیز موفق عمل کنند و از احمد باقری به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و امورپشتیبانی سازمان خواست تا تمام تلاش خود را در جهت تحقق برنامه در چاچوب قوانین و مقررات بکار گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا