جدیدترین تبلت‌ اندرویدی لنوو معرفی شد

به گزارش خبرنگار موبنا،در جنگ ورود انواع تبلت‌های اندرویدی به بازار، شرکت لنوو با افزودن ویژگی‌های متمایز، تعریف خلاقانه ای از تبلت را به طرفداران خود ارائه داد. طراحی خاص تبلت‌های لنوو با وجود بخش استوانه‌ای در قسمت پایین دستگاه، باعث شده تا در دست گرفتن دستگاه با یک دست به خصوص در حالت عمودی، …

به گزارش خبرنگار موبنا،در جنگ ورود انواع تبلت‌های اندرویدی به بازار، شرکت لنوو با افزودن ویژگی‌های متمایز، تعریف خلاقانه ای از تبلت را به طرفداران خود ارائه داد.
طراحی خاص تبلت‌های لنوو با وجود بخش استوانه‌ای در قسمت پایین دستگاه، باعث شده تا در دست گرفتن دستگاه با یک دست به خصوص در حالت عمودی، راحت‌تر از تبلت‌های دیگر باشد.
وجود یک پایه‌ فلزی به کاربران یوگا این امکان را می‌دهد تا بتوانند از تبلت خود در حالت‌های مختلف استفاده کنند.
شارژدهی باتری از دیگر ویژگی های مهم این تبلت‌هاست که می‌توان با یک بار شارژ تا ساعت‌ها با خیال راحت با آن‌ها کار کرد.
یوگا تبلت ۲ در هر دو مدل ۸ و ۱۰ اینچی به نمایشگرهایی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده‌اند. روشنایی و کنتراست این صفحه‌ها عالی بوده و به لطف بهره‌گیری از تکنولوژیIPS، زوایای دید صفحه نمایش بسیار مطلوب است.
از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این تبلت‌ها می‌توان به چیپ‌ست اینتل اتم Z3745، یک پردازشگر ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۸۶/۱ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم اشاره کنیم.
لنوو برای این تبلت‌ها دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۶/۱ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه در نظر گرفته است. بر روی بخش فلزی و استوانه‌ای شکل این تبلت، دو بلندگوی استریو تعبیه شده که کیفیت و صدای بسیار خوبی تولید می کنند.
این تبلت در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی تولید شده که قابلیت ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت از طریق درگاه Micro-SD را دارند.
مدل ۸ اینچی به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت شگفت انگیز ۶۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌ و مدل ۱/۱۰ اینچی نیز یک هیولای ۹۶۰۰ میلی آمپرساعتی را در خود جای داده است.
برای اتصال بی‌سیم، لنوو تبلت‌های خود را به WiFi با استاندارد a/b/g/n، بلوتوث نسل چهارم و GPS مجهز کرده است.
در این تبلت که از سیستم عامل اندروید ۵ پشتیبانی می کند، امکان استفاده از شبکه‌های مخابراتی۲G ،۳G و ۴G و قابلیت مکالمه فراهم شده است.
لازم به ذکر است افرادی که این تبلت را با ورژن آندروید ۴ تهیه نموده اند و با آپدیت آن به آندروید ۵ از طریق اینترنت ایران با مشکل WiFi مواجه شده اند میتوانند با مراجعه به دفتر خدمات سازگار ارقام با آپدیت به ورژن آندروید مخصوص ایران مشکل ایجاد شده را رفع نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا