بیتکوین شکست خورد

به گزارش موبنا، «مایک هیرن» یکی از بزرگترین توسعه‌دهندگان این واحد پولی مجازی امروز در مورد بیتکوین صحبت کرد و توضیح داد همه سکه‌های خود را فروخته است و از این پس هیچ اقدامی در زمینه توسعه این واحد پولی مجازی انجام نمی‌دهد. هیرن روی صفحه رسمی خود در پلتفرم Medium نوشت: «طی سال‌های اخیر …

به گزارش موبنا، «مایک هیرن» یکی از بزرگترین توسعه‌دهندگان این واحد پولی مجازی امروز در مورد بیتکوین صحبت کرد و توضیح داد همه سکه‌های خود را فروخته است و از این پس هیچ اقدامی در زمینه توسعه این واحد پولی مجازی انجام نمی‌دهد.

هیرن روی صفحه رسمی خود در پلتفرم Medium نوشت: «طی سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده و البته غیرمتمرکز در این زمینه صورت گرفت و هیچ کدام از این تلاش‌ها به نتیجه نرسید. طی یک سال گذشته وضعیت این واحد پولی مجازی از قبل هم بدتر شد. سیستم بیتکوین هم اکنون فقط توسط تعداد انگشت‌شماری از افراد کنترل می‌شود».

او در ادامه نوشت: «از این بدتر اینکه، شبکه مدیریت بیتکوین اختلالات و مشکلات فنی زیادی را پیش‌رو دارد. مکانیسم‌های تعریف شده برای ان باعث شده است ارزش و اهمیت این واحد پولی کاهش یابد و در نتیجه هیچ دلیلی برای ادامه سرمایه‌گذاری و فعالیت در زمینه بیتکوین وجود نداشته باشد».

از سال‌ها قبل تصور بر این بود که بیتکوین می‌تواند بزرگترین تحول را در اتقصاد جهانی به وجود آورد. ولی محدودیت‌های جغرافیایی برای دسترسی به آن باعث شد کاربران جهانی تمایلی به استفاده از این واحد پولی نداشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا