Z5 سونی بدون حسگر اثر انگشت وارد آمریکا می‌شود

به گزارش موبنا، پرچمدار گوشی‌های سونی موسوم به Z5 که در برخی کشورها چند ماهی از ورود آن می‌گذرد، برای ورود به آمریکا حسگر اثر انگشت خود را از دست می‌دهد. همین مسئله باعث خواهد شد قیمت آن از ۵۹۹ دلار به ۴۹۹ دلار کاهش یابد و فروشگاه‌های اینترنتی هم آن را ارزان‌تر عرضه کنند. …

به گزارش موبنا، پرچمدار گوشی‌های سونی موسوم به Z5 که در برخی کشورها چند ماهی از ورود آن می‌گذرد، برای ورود به آمریکا حسگر اثر انگشت خود را از دست می‌دهد. همین مسئله باعث خواهد شد قیمت آن از ۵۹۹ دلار به ۴۹۹ دلار کاهش یابد و فروشگاه‌های اینترنتی هم آن را ارزان‌تر عرضه کنند.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی را به همراه تراشه Snapdragon 810 در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی، ورودی کارت حافظه microSD و باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. البته نباید فراوش کرد که این گوشی هوشمند دوربین پرقدرت ۲۳ مگاپیکسلی دارد.

گوشی هوشمند Z5 Compact نیز همراه با رم ۲ گیگابایتی و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است که البته نمایشگر کوچکتر ۴.۶ اینچی و دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی دارد.

شرکت سونی طی گفت‌وگویی با خبرگزاری Android Police این خبر را تایید کرد و توضیح داد حذف حسگر اثر انگشت برای گوشی Z5 در آمریکا بهترین تصمیم تجاری محسوب می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا