Call of Duty پرفروش‌ترین بازی سال شد

به گزارش موبنا، البته بد نیست بدانید که علاوه بر کسب عنوان یاد شده، Call of Duty برای هفتمین سال متوالی عنوان پرفروش‌ترین بازی سال را هم از آن خود کرده است و در آمریکای شمالی هیچ بازی دیگری نمی‌تواند با آن رقابت کند. در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ میلادی می‌توان به موارد زیر …

به گزارش موبنا، البته بد نیست بدانید که علاوه بر کسب عنوان یاد شده، Call of Duty برای هفتمین سال متوالی عنوان پرفروش‌ترین بازی سال را هم از آن خود کرده است و در آمریکای شمالی هیچ بازی دیگری نمی‌تواند با آن رقابت کند.

در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ میلادی می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد: Madden NFL 16، Fallout 4، Star Wars Battlefront، Grand Theft Auto V، NBA 2K16، Minecraft، FIFA 16، Mortal Kombat X و Call of Duty: Advanced Warfare.

«اسکات لایو» مدیر مرکز Activision Communications نیز در این زمینه گفت: «ما هر سال یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که Call of Duty پرفروش‌ترین بازی جهان شده است. نوامبر گذشته نسخه بتا از آخرین ویرایش این بازی روانه بازار شد و در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی Call of Duty بار دیگر توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی جهان را به خود اختصاص دهد».

بر اساس آخرین آمار منتشر شده گفته می‌شود که تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از بازی Call of Duty به فروش رسیده است.

البته نسخه Black Ops III این بازی محبوب هنوز در ابتدای راه به سر می‌برد و برای آینده نزدیک می‌توان فروش بیشتری را هم پیش‌بینی کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا