اهداف بلند شیائومی برای فروش گوشی در بازار جهانی محقق نشد

به گزارش موبنا، اگرچه عرضه گوشی‌های چینی شیائومی در سال گذشته رشد ۱۴.۵ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۴ میلادی نشان می‌دهد، ولی این شرکت نتوانسته است رکورد دو سال قبل خود را بشکند. در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت چینی شیائومی پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۵ میلادی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون …

به گزارش موبنا، اگرچه عرضه گوشی‌های چینی شیائومی در سال گذشته رشد ۱۴.۵ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۴ میلادی نشان می‌دهد، ولی این شرکت نتوانسته است رکورد دو سال قبل خود را بشکند.

در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت چینی شیائومی پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۵ میلادی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی خواهد فروخت.

شیائومی خبر فروش ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد و «لین بین» مدیر آن تصویری با متن زیر را به اشتراک گذاشت: «عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۱۵: بیش از ۷۰ میلیون دستگاه».

در ژوئیه گذشته این شرکت تعداد گوشی‌های فروخته شده در نیمه نخست سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد. این نخستین باری بود که میزان فروش نیم‌فصل گوشی‌های شیائومی از پیش‌بینی‌های قبلی کمتر بود و همین مسئله باعث شد کارشناسان در مورد آینده فعالیت‌های شیائومی دچار نگرانی شوند.

کارشناسان تا پیش از این احتمال می‌دادند ۹۰ درصد درآمدهای شیائومی در سال ۲۰۱۵ میلادی از فروش گوشی‌های هوشمند تامین شود که البته این اتفاق محقق نشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا