آغاز فروش گوشی میان‌رده ایسوس با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و قیمت ۱۵۰ دلاری

به گزارش موبنا، همزمان با ورود رسمی این گوشی هوشمند به هند، فروشگاه‌های اینترنتی آمازون و Flipkart فروش اینترنتی این محصول را با قیمت ۹۹۹۹ روپیه معادل ۱۵۰ دلار آغاز کردند. هر دو رنگ مشکی و سفید این گوشی هوشمند هم اکنون در هند فروخته می‌شود و البته شرکت ایسوس قصد دارد در آینده نزدیک …

به گزارش موبنا، همزمان با ورود رسمی این گوشی هوشمند به هند، فروشگاه‌های اینترنتی آمازون و Flipkart فروش اینترنتی این محصول را با قیمت ۹۹۹۹ روپیه معادل ۱۵۰ دلار آغاز کردند.

هر دو رنگ مشکی و سفید این گوشی هوشمند هم اکنون در هند فروخته می‌شود و البته شرکت ایسوس قصد دارد در آینده نزدیک آن را در دیگر کشورها هم عرضه کند.

برای آن دسته از کاربرانی که هنوز این گوشی هوشمند را نمی‌شناسند باید گفت ZenFone Max در سری گوشی‌های میان رده در بازار جهانی قوی‌ترین باتری را در اختیار دارد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است.

از دیگر مشخصات به کار رفته در این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 410، نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا