دسامبر ۲۰۱۵ بهترین ماه فروش Xbox One

به گزارش موبنا، این مرکز تحقیقاتی گفت: «به منظور مشخص شدن میزان فروش دو کنسول بازی جدید، دسامبر ۲۰۱۵ برای Xbox One مایکروسافت و PS4 سونی بهترین دوره زمانی بود». در این دوره زمانی یک ماهه PS4 سونی توانست فروش بالاتری داشته باشد. در مجموع میزان فروش سخت‌افزارهای مخصوص بازی در آخرین ماه از سال …

به گزارش موبنا، این مرکز تحقیقاتی گفت: «به منظور مشخص شدن میزان فروش دو کنسول بازی جدید، دسامبر ۲۰۱۵ برای Xbox One مایکروسافت و PS4 سونی بهترین دوره زمانی بود». در این دوره زمانی یک ماهه PS4 سونی توانست فروش بالاتری داشته باشد.

در مجموع میزان فروش سخت‌افزارهای مخصوص بازی در آخرین ماه از سال گذشته نسبت به دسامبر ۲۰۱۴ کاهش ۶ درصدی را تجربه کرد و به گفته مرکز تحقیقاتی در این یک ماه فروش هفتمین نسل سخت‌افزارها ۷۱ درصد و فروش کنسول‌های بازی همراه ۳۲ درصد کمتر شد.

مرکز تحقیقاتی NPD همچنین اعلام کرد فروش کنسول‌های PlaStation و Xbox در این ماه رونق گرفت. از زمان عرضه این دو محصول ۲۶ ماه می‌گذرد و در این دوره زمانی فروش دو محصول جدید نسبت به ۲۶ ماه نخست عرضه PS3 و Xbox 360 مایکروسافت ۴۷ درصد بیشتر بوده است.

میزان فروش این دو کنسول بازی نسبت به مدل‌های قبلی در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر ۲۰۱۵ نسبت به قبل به ترتیب ۳۸، ۴۷ و ۴۷ درصد افزایش یافته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا