گوشی ضدآب، ضدضربه و ضدسقوط ساخت شرکت CAT

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که در کشور آمریکا از طریق شبکه مخابراتی Verizon فروخته می‌شود، کاملا ضدضربه ساخته شده و برای کاربرانی مفید است که مشاغل سخت دارند. گوشی هوشمند S50c استاندارد IP67 دارد تا قابلیت‌های ضدآب و ضدضربه را در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی هوشمند همچنین از استاندارد نظامی MIL-SPEC …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که در کشور آمریکا از طریق شبکه مخابراتی Verizon فروخته می‌شود، کاملا ضدضربه ساخته شده و برای کاربرانی مفید است که مشاغل سخت دارند.

گوشی هوشمند S50c استاندارد IP67 دارد تا قابلیت‌های ضدآب و ضدضربه را در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی هوشمند همچنین از استاندارد نظامی MIL-SPEC 810G هم پشتیبانی می‌کند تا بر این اساس ضدشوک و ضدسقوط باشد و علاوه بر این گرما و سرمای بسیار شدید هم روی آن اثر نگذارد.

شرکت سازنده اعلام کرد اگر این گوشی هوشمند از ارتفاع ۱.۲ متری روی سنگ یا هر شیئ دیگر سقوط کند هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی ضدضربه تراشه مرکزی Snapdragon 400 را شامل می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، اندروید ۵ و باتری ۲۶۳۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. قیمت این محصول ۲۰۰ گرمی ۴۰۰ دلار اعلام شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا