اپل سامانه تبلیغاتی iAd را بازنشسته کرد

به گزارش موبنا، این اتفاق یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که «تیم کوک» مدیرعامل اپل اعلام کرده بود شبکه تبلیغاتی آنها تاثیر بسیار اندکی در درآمدها و تجارت‌های آنها برجا می‌گذارد. شرکت اپل که دفتر مرکزی آن در کوپرتینو آمریکا واقع شده است اعلام کرد پس از تاریخ مذکور هیچ گونه اپلیکیشن جدید …

به گزارش موبنا، این اتفاق یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که «تیم کوک» مدیرعامل اپل اعلام کرده بود شبکه تبلیغاتی آنها تاثیر بسیار اندکی در درآمدها و تجارت‌های آنها برجا می‌گذارد.

شرکت اپل که دفتر مرکزی آن در کوپرتینو آمریکا واقع شده است اعلام کرد پس از تاریخ مذکور هیچ گونه اپلیکیشن جدید را در شبکه نمی‌پذیرد. البته گفته شده است در آگهی‌های تبلیغاتی کنونی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مانند قبل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

در بیانیه اپل گفته شد ضمن جلوگیری از پذیرش آگهی‌های جدید، کلیه کمپین‌های تبلیغاتی کنونی تا تاریخ مذکور می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

این بیانیه اعلام کرد: «اگر قصد دارید تا تاریخ مذکور ابزارهای خود را از طریق سامانه iAd تبلیغ کنید، می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی با استفاده از iAd Workbench را در اختیار داشته باشید».

این خبر همچنین چند روز پس از آن منتشر شد که منابع آگاه اعلام کردند اپل قصد دارد با غیرفعال‌سازی سامانه iAd، تمرکز بیشتری بر پلتفرم‌های اتوماسیون داشته باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا