کشورهای خارجی کدام کالاهای ایرانی را می‌پسندند؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران؛ در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه، کالای «آخال روغن‌ها»، به ارزش ۱۸ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۰ دلار و «برنج» با ارزش ۱۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۸۹ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات گمرک ایران بوده‌اند. همچنین …

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران؛ در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه، کالای «آخال روغن‌ها»، به ارزش ۱۸ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۰ دلار و «برنج» با ارزش ۱۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۸۹ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات گمرک ایران بوده‌اند.

همچنین در روز یکشنبه ۲۰ دی ماه «گازهای نفتی مایع شده»، با ارزش ۴۰ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۱۴ دلار در صدر جدول صادرات و «روغن خام سویا»، با ارزش ۲۴ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۲ دلار در صدر جدول واردات روز دو شنبه قرار گرفته است.

«گازهای طبیعی مایع شده»، با ارزش ۵۸ میلیون و ۸۳ هزار و ۶۴۷ دلار و «محصولات تخت نوردشده ازفولاد»، نیز با ارزش ۳۸ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۳۱ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات کالا در روز دوشنبه ۲۱ دی ماه قرار گرفته‌اند.

همچنین روز سه شنبه ۲۲ دی ماه، «پلی اتیلن گرید لوله با چگالی %۹۴»، با ارزش پنج میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۷۳ دلار و«قطعات خودرو تا کمتر از ۳۰ درصد»، با ارزش پنج میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۷۳ دلار به ترتیب در صدر جدول صادرات و واردات از گمرک ایران قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

در روز چهار شنبه ۲۳ دی ماه، «بلوک و آجربرای ساختمان بتون سبک» با ارزش معادل ۱۸ میلیون و ۱۰۲ هزار و۶۷۷ دلار، در صدر جدول صادرات و «بوژی محرک و بوژی راهنمای لکوموتیوهای راه آهن»، با ارزش ۷۳ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۱۶۷ دلار در صدر جدول واردات روز چهارشنبه گمرک ایران بوده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا