شکارچی مسافرکش های موتور سوار

مرد تبهکار که با دو شگرد خاص مسافرکش‌های موتورسوار را شکار می‌کرد، دستگیر شد. ساعت ۱۲ ظهر ۱۶ دی ماه سال جاری، گشت پلیس آگاهی تهران در میدان منیریه وقتی با رفتارهای غیرعادی یک موتورسوار برخورد کرد دستور ایست داد. بررسی مشخصات موتور فاش کرد که ۲۴ ساعت پیش این موتور در حوالی گیشای تهران …

مرد تبهکار که با دو شگرد خاص مسافرکش‌های موتورسوار را شکار می‌کرد، دستگیر شد.

ساعت ۱۲ ظهر ۱۶ دی ماه سال جاری، گشت پلیس آگاهی تهران در میدان منیریه وقتی با رفتارهای غیرعادی یک موتورسوار برخورد کرد دستور ایست داد.

بررسی مشخصات موتور فاش کرد که ۲۴ ساعت پیش این موتور در حوالی گیشای تهران به سرقت رفته است.

با توجه به سکوت مرد جوان با دستور سرپرست دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، تیمی از اداره ۷ پلیس آگاهی دست به کار شدند تا پرده از جرایم ایرج ۳۶ ساله بردارند.

این تبهکار ابتدا ادعا کرد موتور در گوشه‌ای از خیابان بوده که آن را به سرقت برده است؛ اما وقتی مالباخته شناسایی شد فاش کرد که ایرج در نقش مأمور پلیس آگاهی ابتدا اعتمادسازی کرد و با خونسردی دست به سرقت زده است.

وی افزود: «در ایستگاه متروی ۱۵ خرداد منتظر مسافر ایستاده بودم که ایرج برای رفتن به بیمارستان میلاد سوار موتورم شد؛ در بین راه این مرد خود را مأمور پلیس آگاهی معرفی کرد و حتی کارت شناسایی‌اش را هم نشان داد. وی ادعا کرد که برای تهیه گزارش از یک مجرم به بیمارستان می‌رود و به این بهانه زمانی که به مقابل در اورژانس بیمارستان رسیدیم، چند برگه در قالب پرونده به من تحویل داد و خواهش کرد تا آنها را به دست یکی از همکارانش در داخل بیمارستان برسانم!

من نیز برای همکاری با پلیس، از موتور پیاده شدم و پس از گرفتن پرونده به سمت اورژانس بیمارستان حرکت کردم که در همین زمان، وی موتورسیکلتم را سرقت کرد.
درحالی که راز ۴ سرقت این مرد در نقش مأمور پلیس آگاهی فاش شده بود کارآگاهان به سرقت‌های مشابه دیگری برخوردند که در آن ایرج در نقش مسافر سوار موتورها شده و با تزریق ماده‌ای طعمه‌هایش را بی‌هوش می‌کرد تا دست به سرقت بزند.

یکی از موتورسواران مسافرکش وقتی مرد تبهکار را شناسایی کرد گفت: در ایستگاه متروی گلوبندک منتظر مسافر ایستاده بودم که این مرد سوار موتورم شد. هنوز مسافت زیادی را نرفته بودم که ناگهان در پهلوی خود احساس درد شدیدی کرده و متوجه شدم که وی از پشت سر، یک سرنگ را وارد بدنم کرده است. چند ثانیه بیشتر طول نکشید که بیهوش شدم و زمانی که چشم
باز کردم در داخل بیمارستان بودم و فهمیدم ۱۰ روز است بیهوش هستم.

ایرج نیز که چاره‌ای جز اعتراف نمی‌دید پذیرفت که با این دو شگرد به سرقت موتورها پرداخه و در ازای فروش آنها پول خوبی به دست آورده است.

بنابه این گزارش، مقام قضایی برای شناسایی دیگر طعمه‌های این تبهکار خواستار انتشار تصویر وی شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا