زائران عتبات به سامرا هم سفر می‌کنند

وی ادامه داد: بعد از این ایجاد امنیت در شهرهای عراق و بنابر درخواست سازمان حج از شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اضافه شدن سفر به سامرا برای زائران عتبات عالیات، مسئولان ذیربط نیز موافقت خود را در این زمینه اعلام کردند. رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با تأیید انجام گرفته از …

وی ادامه داد: بعد از این ایجاد امنیت در شهرهای عراق و بنابر درخواست سازمان حج از شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اضافه شدن سفر به سامرا برای زائران عتبات عالیات، مسئولان ذیربط نیز موافقت خود را در این زمینه اعلام کردند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با تأیید انجام گرفته از سوی شورای عالی امنیت سفر زائران عتبات عالیات به حرمین عسکریین(ع) در سامرا از این پس انجام می‌گیرد و سازوکار آن نیز به اطلاع زائران خواهد رسید.

اوحدی همچنین تصریح کرد: در سفرهایی که از سوی کاروان‌های قانونی و مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام می‌گیرد امنیت کامل نیز برای زائران برقرار است اما در صورت سفر با کاروان‌های غیرقانونی هیچ تضمینی برای ایمنی زائران برقرار نخواهد بود و مردم نیز باید برای سفر به عتبات عالیات به این موضوع توجه کنند و از سوی کاروان‌های دارای مجوز سازمان حج اقدام کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا