رباتی برای کمک به کودکان اوتیسم +عکس

این ربات می‌تواند احساسات کودکان را از طریق نور، لرزش و صدا تحریک کند. ربات جدید، Leka نامگذاری شده است و می‌تواند مهارت‌های اجتماعی مثل یادگیری مسائل روزمره و تعاملات اجتماعی را با اطمینان بیشتری به کودکان مبتلا به اوتیسم و حتی کودکان مبتلا به سندرم داون آموزش دهد. چندین سال است که محققان از …

این ربات می‌تواند احساسات کودکان را از طریق نور، لرزش و صدا تحریک کند.

ربات جدید، Leka نامگذاری شده است و می‌تواند مهارت‌های اجتماعی مثل یادگیری مسائل روزمره و تعاملات اجتماعی را با اطمینان بیشتری به کودکان مبتلا به اوتیسم و حتی کودکان مبتلا به سندرم داون آموزش دهد.

رباتی برای کمک به کودکان اوتیسم +عکس

چندین سال است که محققان از اثر مثبت تکنولوژی در درمان اوتیسم سخن گفته‌اند و تلاش‌هایی نیز برای ساخت ربات‌های مختلف انجام شده است، اما ربات جدید محققان آمریکایی از هر نظر امکانات کامل‌تری دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ربات طراحی توپ مانند آن است، به‌طوری‌که کودک می‌تواند ارتباط بهتری با آن از طریق لامسه برقرار کند.

لیداس تولدی، مسؤول فروش شرکت سازنده ربات Leka در مورد ویژگی‌های ربات جدید می‌گوید: این ربات می‌تواند در رفع مشکلات کودکان مبتلا به اوتیسم کمک شایانی کند، همچنین طوری برنامه‌ریزی شده که در تعاملات اجتماعی از لحنی کاملا نرم و مهربان استفاده می‌کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا