دختر ۲۱ ماهه که قادر به صحبت نیست + عکس

کودک نوپایی که به خاطر آسیبی که یک تورمور بزرگ به تارهای صوتی‌اش وارد کرده بود قادر به صحبت نبود، برای اولین بار با زبان اشاره به پدرش گفت «دوستت دارم». جنا اسمیت ۲۱ ماهه در هنگام زایمان توموری در گردن داشت که نای او را شدیدا تحت فشار قرار داده بود و همین پزشکان …

دختر ۲۱ ماهه که قادر به صحبت نیست، با زبان اشاره به پدرش گفت دوستت دارم و اشک او را در آورد+عکس

کودک نوپایی که به خاطر آسیبی که یک تورمور بزرگ به تارهای صوتی‌اش وارد کرده بود قادر به صحبت نبود، برای اولین بار با زبان اشاره به پدرش گفت «دوستت دارم». جنا اسمیت ۲۱ ماهه در هنگام زایمان توموری در گردن داشت که نای او را شدیدا تحت فشار قرار داده بود و همین پزشکان را مجبور کرد تا پیش از آنکه بخواهند تارهای نافراه او را ببرند، آن را جراحی کنند. غده‌ای که پزشکان در گردن جینا یافتند به نای او فشار زیادی وارد آورده بود. آنها بعد از انجام سی-تی اسکن روی تومور او عمل بافت‌برداری انجام دادند چرا که در ابتدای کار تصور می‌کردند این یک تومور عضلانی است. اما چهار ماه بعد از آن، به این نتیجه رسیدند که این یک تومور سرطانی بوده و به هفت ماه شیمی درمانی نیاز دارد.

دختر ۲۱ ماهه که قادر به صحبت نیست + عکس
پزشکان به والدینش هشدار داده بودند که ممکن است زمان بهبودی او سال‌ها طول بکشد و او دیگر نتواند صحبت کند. اما والدین جنا سعی کردند بر این مشکل غلبه کرده و به کودکشان زبان اشاره بیاموزند.

دختر ۲۱ ماهه که قادر به صحبت نیست + عکس

آنها می‌گویند: وقتی تومور جینا برداشته شد، واقعا نفس راحتی کشیدیم، اما نگران تأثیر طولانی مدت این مسئله بر او بودیم. می‌دانستیم عملی که برای جراحی نای او انجام می‌شود می‌تواند باعث شود که او نتواند هرگز صحبت کند. اما دیدن «دوستت دارم یدر» با زبان اشاره، اشک را از چشمان پدرش جاری کرد.

دختر ۲۱ ماهه که قادر به صحبت نیست + عکس
مادر جنا سعی کرد خودش هم زبان اشاره را یاد بگیرد و حالا جنا با اصلاح اشتباهات والدینش، آنها را شرمنده می‌کند. از آنجایی که او به تازگی صداهایی از خودش در می‌آورد والدینش شدیدا امیدوارند که جنا بتواند طی سال‌های آتی صحبت کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا