Office 365 رایگان مخصوص صاحبان Lumia 950

به گزارش موبنا، اگر هم‌اکنون یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia 950 یا Lumia 950 XL را خریداری کنید، می‌توانید به صورت رایگان مشترک سرویس Office 365 Personal شوید. بد نیست بدانید اشتراک در این سرویس سالانه ۶۹.۹۹ دلار هزینه دارد و به شما امکان می‌دهد به آخرین نسخه‌ها از مجموعه نرم‌افزاری Office شامل Word، Excel، …

به گزارش موبنا، اگر هم‌اکنون یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia 950 یا Lumia 950 XL را خریداری کنید، می‌توانید به صورت رایگان مشترک سرویس Office 365 Personal شوید.

بد نیست بدانید اشتراک در این سرویس سالانه ۶۹.۹۹ دلار هزینه دارد و به شما امکان می‌دهد به آخرین نسخه‌ها از مجموعه نرم‌افزاری Office شامل Word، Excel، و PowerPoint دسترسی داشته باشید. البته این سرویس به صورت همزمان یک ترابایت حافظه مجازی رایگان در سرویس OneDrive را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

به منظور بهره‌مندی از این قابلیت‌ها، تنها کافی است یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia 950 یا Lumia 950 XL را خریداری کنید تا به صورت رایگان بتوانید این مجموعه نرم‌افزاری را از روی فروشگاه اینترنتی Windows Store در اختیار بگیرید.

پس از این اقدام می‌توانید برای اشتراک در سرویس Office 365 اقدام کنید و در این شرایط اگر پست الکترونیکی خود که موقع خرید گوشی ثبت شده است را وارد کنید،‌این خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا