گوشی میان‌رده و ارزان ایسوس عرضه شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Asus Live نام دارد که در خانواده گوشی‌های میان‌رده در مرحله نخست وارد کشور برزیل شده است و به زودی امکان خرید آن برای دیگر کاربران هم فراهم می‌شود. گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Asus Live نام دارد که در خانواده گوشی‌های میان‌رده در مرحله نخست وارد کشور برزیل شده است و به زودی امکان خرید آن برای دیگر کاربران هم فراهم می‌شود.

گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. برای این دستگاه رم ۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند میان رده تراشه مرکزی MediaTek MT6580 دارد که دوربین دیجیتالی اصلی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین ثانوی آن هم ۲ مگاپیکسلی است.

این محصول می‌تواند به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی کند و ضمن برخورداری از قابلیت‌های شبکه مخابراتی LTE، باتری ۲۰۷۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود.

طول،‌ عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۴۴.۵، ۷۱ و ۹.۹۸ میلیمتر اعلام شده و وزن آن هم ۱۴۵ گرم است. این گوشی هوشمند همچنین گیرنده داخلی تلویزیون هم دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا