فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های جهان طی سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، در این گزارش فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در آخرین ماه از سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد تا کاربران جهانی در جریان آن قرار بگیرند. در رتبه نخست این لیست بازی Call of Duty: Black Ops III عنوان پرفروش‌ترین بازی را به خود اختصاص داد و پس از آن بازی‌های زیر …

به گزارش موبنا، در این گزارش فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در آخرین ماه از سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد تا کاربران جهانی در جریان آن قرار بگیرند.

در رتبه نخست این لیست بازی Call of Duty: Black Ops III عنوان پرفروش‌ترین بازی را به خود اختصاص داد و پس از آن بازی‌های زیر به ترتیب در جمع پنج بازی برتر قرار گرفتند: Madden NFL 16، Fallout 4، Star War Battlefront، و Grand Theft Auto V.

بازی Call of Duty برای هفتمین سال متوالی توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی را به دست آورد و گوی سبقت را از تمام رقبا برباید. البته Grand Theft Auto V توانسته بود بسیار پرفروش باشد.

به گفته این مرکز تحقیقاتی،‌ بازی Call of Duty: Black Ops III به جز ماه دسامبر توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی در سال ۲۰۱۵ میلادی را هم از آن خود کند. طی یک سال گذشته ۲۵۰ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است.

البته در این میان گفته می‌شود بازی Star War در کنسول‌های Xbox One و PS4 فروش بهتری داشته است و در بخش کنسول‌های بازی، این بازی بالاترین فروش را از آن خود کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا