سامسونگ استفاده از تراشه‌های کوالکام در مدل بعدی Galaxy S را تایید کرد

به گزارش موبنا، سال گذشته سامسونگ استفاده از تراشه‌های کوالکام در بهترین گوشی‌های خود را کنار گذاشت و هم‌اکنون پس از گذشت این دوره زمانی بار دیگر تصمیم گرفته است تا سراغ این تراشه‌ها برود. سامسونگ که بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود تصمیم دارد تراشه Snapdragon 820 کوالکام را در برخی از …

به گزارش موبنا، سال گذشته سامسونگ استفاده از تراشه‌های کوالکام در بهترین گوشی‌های خود را کنار گذاشت و هم‌اکنون پس از گذشت این دوره زمانی بار دیگر تصمیم گرفته است تا سراغ این تراشه‌ها برود.

سامسونگ که بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود تصمیم دارد تراشه Snapdragon 820 کوالکام را در برخی از مدل‌های Galaxy S مورد استفاده قرار دهد و از این طریق توان کافی برای پرچمدار بعدی خود را ارایه دهد.

این شرکت کره‌ای در نظر دارد بهترین گوشی بعدی خود را ماه آینده در معرض دید عموم قرار دهد و البته برای برخی از مدل‌های آن تراشه خود را به کار خواهد گرفت.

منابع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود تایید کردند که سامسونگ تصمیم خود را برای استفاده از تراشه‌های کوالکام در نسل بعدی گوشی‌های خود قطعی کرده است.

تصمیم جدید سامسونگ برای بازگشت به تراشه‌های کوالکام یک فرصت ایده‌آل برای این شرکت آمریکایی تراشه‌ساز محسوب می‌شود تا بار دیگر بتواند محصولات خود را به صورت گسترده به دست کاربران جهانی برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا