حال شاه عربستان وخیم است

روزنامه المنار به نقل از منابع خود در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، افزود:ملک سلمان اکنون تحت مراقبت کادر پزشکی است اما گاهی قدرت تکلم خود را از دست می دهد. المنار به نقل ازاین منبع آگاه ادامه داد: سلمان تعادل روحی روانی خود را از دست داده است و درک صحیحی از حوادث اطراف …

روزنامه المنار به نقل از منابع خود در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، افزود:ملک سلمان اکنون تحت مراقبت کادر پزشکی است اما گاهی قدرت تکلم خود را از دست می دهد.
المنار به نقل ازاین منبع آگاه ادامه داد: سلمان تعادل روحی روانی خود را از دست داده است و درک صحیحی از حوادث اطراف خود ندارد.
این منبع پیش بینی کرد که با این حال، درگیری های پنهان برسر نفوذ و کرسی های ریاست با وخیم تر شدن بیماری شاه سعودی افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: پزشکان به فرزندان سلمان توصیه کرده اند که برای جلوگیری از فاش شدن وضعیت وی دیدارهای او باید متوقف شود و این به معنای قرطینه شدن شاه عربستان در یکی از اتاق های قصر است.
المنار به نقل از این منبع نوشت: جمعه شب گذشته صدای شلیک گلوله از یکی از کاخ های فرزندان سلطان بن عبدالعزیز در ریاض به گوش رسید و آمبولانس ها به آن منطقه اعزام و نیروهای ویژه امنیتی این کاخ را به محاصره درآوردند.
برخی از شاهزادگان مخالف با ساختار جدید حکومت وهابی ها، از انتقاد نسبت به این رژیم وهابی دست برنداشته اند.
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا