ویندوز ۸ برای همیشه از بین ما رفت

به گزارش موبنا، مایکروسافت برای نخستین بار همراه با ویندوز ۸ از طراحی Metro رونمایی کرد و البته طولی نکشید که همه کاربران جهانی به این تحول در سیستم عامل مایکروسافت انتقاد کردند. بسیاری از کاربرانی که از ابتدا ویندوز ۸ را در اختیار گرفتند، بر این باورند بودند که این سیستم عامل فقط برای …

به گزارش موبنا، مایکروسافت برای نخستین بار همراه با ویندوز ۸ از طراحی Metro رونمایی کرد و البته طولی نکشید که همه کاربران جهانی به این تحول در سیستم عامل مایکروسافت انتقاد کردند.

بسیاری از کاربرانی که از ابتدا ویندوز ۸ را در اختیار گرفتند، بر این باورند بودند که این سیستم عامل فقط برای دستگاه‌های لمسی مناسب است و با رایانه‌های شخصی سازگاری ندارد. این سیستم عامل از ابتدای ورود خود به بازار جهانی نتوانست توجه کاربران در رایانه‌های رومیزی را به خود جلب کند.

شرکت مایکروسافت پس از این اتفاق مشکلات مربوط به سیستم عامل جدید خود را متوجه شد و با عرضه ویندوز ۸.۱ در سال ۲۰۱۳ توانست تا اندازه‌ای توجه کاربران را به خود جلب کند. سرانجام در سال ۲۰۱۵ سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد و محبوبیت از دست رفته مایکروسافت کامل جبران شد.

با این وجود، مایکروسافت برای آخرین بار در به‌روزرسانی‌های ماهانه خود از ویندوز ۸ پشتیبانی کرد و توضیح داد این آخرین باری است که سیستم عامل مذکور را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

قانون بر این اساس است که هر نسه از سیستم عامل مایکروسافت برای دوره زمانی ۱۰ سال مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. ولی این بار مایکروسافت تصمیم گرفت پس از گذشت ۴ سال ویندوز ۸ را برای همیشه بازنشسته کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا