آیفون بعدی احساسات شما را درک می‌کند

به گزارش موبنا، این هدفی است که محققان در جریان تحلیل داده‌ها در سر می‌پرورانند تا در آینده محقق کنند. اگر فناوری مربوط به خرید جدید اپل در مدل بعدی گوشی‌های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد، آیفون بعدی می‌تواند احساسات و عواطف شما را درک کند. اپل به تازگی شرکتی موسوم به Emotient که …

به گزارش موبنا، این هدفی است که محققان در جریان تحلیل داده‌ها در سر می‌پرورانند تا در آینده محقق کنند. اگر فناوری مربوط به خرید جدید اپل در مدل بعدی گوشی‌های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد، آیفون بعدی می‌تواند احساسات و عواطف شما را درک کند.

اپل به تازگی شرکتی موسوم به Emotient که دفتر مرکزی آن در شهر ساندیگو واقع شده است را خریداری کرد. این شرکت فناوری ویژه‌ای دارد که می‌تواند از روی حالات صورت کاربران، احساسات آنها را تشخیص دهد.

این واگذاری توسط نشریه وال استریت ژورنال تایید شده است و اپل هم اکنون در تلاش است فناوری شرکت مذکور را در نسل بعدی محصولات خود مورد استفاده قرار دهد.

شرکت اپل هنوز هیچ پاسخی در این زمینه منتشر نکرده است. با این وجود می‌توان گفت اپل به دنبال آن است تا گام بزرگتری بردارد و به جز آنکه خدمات دیجیتالی ارایه می‌دهد، با زندگی شخصی و روحیات کاربران هم نزدیک شود.

این نخستین گام اپل در زمینه هوش مصنوعی نیست و شرکت سازنده آیفون پیش از این هم شرکت بریتانیایی VocakIQ را هم خریداری کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا