پرچمداران ال‌جی منتظر MWC 2016

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی به واسطه محصولات متفاوتی که طی چند سال اخیر عرضه کرده است محبوبیت فراوانی بین کاربران جهانی دارد و در این میان تصمیم گرفته است ماه آینده در جریان برگزاری کنگره MWC از پرچمداران خود رونمایی کند. شرکت ال‌جی تایید کرد در تاریخ ۲۱ فوریه یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی به واسطه محصولات متفاوتی که طی چند سال اخیر عرضه کرده است محبوبیت فراوانی بین کاربران جهانی دارد و در این میان تصمیم گرفته است ماه آینده در جریان برگزاری کنگره MWC از پرچمداران خود رونمایی کند.

شرکت ال‌جی تایید کرد در تاریخ ۲۱ فوریه یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره MWC 2016 برگزار می‌کند تا بهترین گوشی بعدی آن در اسپانیا معرفی شود.

مهم‌ترین گوشی هوشمند ال‌جی که قرار است در این کنگره از آن رونمایی شود LG G5 نام دارد که در زمره بهترین گوشی‌های جهان قرار می‌گیرد. همچنین برخی منابع آگاه اعلام کردند که در این نمایشگاه قرار است از گوشی هوشمند خمیده LG G Flex 3 هم رونمایی شود.

ال جی این روزها در حال انجام آزمایش‌های نهایی روی مدل G5 است و برخی شایعات حکایت از آن دارد که این پرچمدار کره‌ای با طراحی پازلی به دست کاربران می‌رسد تا کاربران بتوانند باتری آن را به راحتی از بدنه جدا کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا