منتظر Lumia 850 و Lumia 750 مایکروسافت باشید

به گزارش موبنا، منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت هم‌اکنون طراحی یک گوشی میان‌رده و یک گوشی با سطح بالاتر از میان‌رده را با نام‌های Lumia 850 و Lumia 750 آغاز کرده است. یکی از این دو مدل گوشی هوشمند به تازگی در مرکز استانداردسازی ۳C چین تایید شده است. این محصول با نام RM-1182 شناخته می‌شود …

به گزارش موبنا، منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت هم‌اکنون طراحی یک گوشی میان‌رده و یک گوشی با سطح بالاتر از میان‌رده را با نام‌های Lumia 850 و Lumia 750 آغاز کرده است.

یکی از این دو مدل گوشی هوشمند به تازگی در مرکز استانداردسازی ۳C چین تایید شده است. این محصول با نام RM-1182 شناخته می‌شود که البته معلوم نیست این مدل Lumia 850 است یا Lumia 750.

این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 617 را در خود جا داده است که شامل هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 می‌شود.

این گوشی هوشمند پردازنده گرافیکی Adreno 405 دارد و همچنین از گیرنده مخابراتی LTE Cat.7 پشتیبانی می‌کند که مشابه آن را می‌توان در گوشی HTC One A9 مشاهده کرد.

گوشی جدید Lumia که به تازگی تایید شده قرار است از طریق شرکت مخابراتی China Unicom وارد کشور چین شود و هنوز زمان دقیق ورود آن به بازار اعلام نشده است.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که گوشی هوشمند Lumia 750 مایکروسافت ۲ گیگابایت رم دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۴ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی و دوربین دیجیتالی ۱۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قرار است این گوشی هوشمند ماه آینده در جریان برگزاری کنگره جهانی MWC 2016 معرفی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا